2020. december 8., kedd

Coffee

Csillának, az első kihívás napra :D


 A bunker most kihalt volt a Winchesterek nélkül. Az egyetlen jó dolog, hogy Jody segítséget kért tőlük és egyedül maradtam, hogy annyi kávé maradt, amennyit előző este lefőztem. Legalábbis azt hittem.
 - Hova...? - Álltam értetlenül az üres gép előtt és átfutott az agyamon, hogy bárki is itta meg, vagy tüntette el.
Halállal fog lakolni.
 - Csak nem ezt keresed? - Hallottam meg magam mögött Dean hangját.
 - Köntösöm zsebéből előrántottam a fegyverem és úgy fordultam felé.
 - Hé nem kell rögtön megölni. - Tartotta magasba a kezét, már amennyire a bögre engedte, amit épp hatalmas vigyorral szorongatott.
 - Mondanám, hogy reflex, de még egy ilyen és nem tudom mit csinálok veled. - Puffogtam magamban.
 A magas srác elé álltam, aki még mindig fölényes vigyorral nézett rám. Felmértem a helyzetet. Vagy megvárom, míg elzsibbad a keze és akkor megszerezhetem az utolsó adag kávét, vagy itt helyben lelövöm, de akkor azzal kockáztatom azt is, hogy kilötyögteti az életem.
 - Mit keresel ilyenkor itthon? - Tereltem a témát és körülnézve megláttam a sarokban a kis széket.
 - Jodynak csak lelki támasz kell inkább, mint vadász, és mind tudjuk, hogy az öcsém abban jobb.
 Erre a kijelentésére felhorkantottam. Hátrálva indultam meg, lassan, őt szemmel tartva. Mintha nem is valami furcsaságra készülnék, úgy fogtam meg a szék támláját és húztam magammal, nem érdekelve, hogy hangosan csikorog a padlón.
 - Nem fog összejönni. - Vont vállat Dean és belekortyolt a bögrébe.
 - Add vissza. - Követeltem, miközben felálltam a magasítómra, hogy így végre az arcom egy magasságba kerüljön a kávéval.
 Elég furcsán nézhettünk ki, de egy idő után inkább már csak röhögtünk a másikon. Dean nem állt arrébb, pedig elfuthatott volna. Minden arra játszott, hogy idegesítsen.
 - Főzök akkor másikat.
 - Ez volt az utolsó adag.
 - Utállak. - Néztem mélyen zöldes szemébe.
 - Tudom. - Vigyorgott és arca egyre közelebb került az enyémhez.
 Nem bírtam megállni, csak úgy előtört belőlem a nevetés.

 ÉS ENNYI!

 Ismét felnevettem.
 - Ennyire nem lehetek rémes. - Állt elém Jensen.
 - Bocsi, az van előttem, hogy Danneel mit fog hozzá szólni. - Kapkodtam a levegőt még mindig. - Bocsi srácok, megleszek. Kezdjük elölről.
 - Te ezt élvezed. - Hunyorított színésztársam gyanakodva.
 Én csak egy apró mosoly kíséretében megvontam a vállam, majd átrendezve az arckifejezésemet, visszarázódtam a szerepbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése