2020. december 14., hétfő

Bible

Jennek, sok szeretettel <3

 - Az egy biblia.
 - Nem mondod, Sherlock?
 - Miért olvasod? Azt hittem ennél okosabb vagy,
 - Ez sértőnek szántad, de tőled bóknak veszem.
 - Szóval miért olvasod?
 - Az előző esetnél a nő teste mellett egy átlőtt biblia volt.
 - Igen, tudom. Én találtam meg, mert a többiek vakok még egy ilyen nyilvánvaló nyomot is kiszúrni.
 - Ezt inkább meg sem hallottam. Szóval magyarázat: Érdekelt, hogy miért hiszik el egyes emberek, ami ebben le van írva, mikor a józan ész azt diktálja, hogy egyetlen ember nem képes ilyen dolgokat tenni.
 - Még mindig nem értelek.
 - Ezt is megéltük. Sherlock nem ért valamit.
 - Mármint értem miért teszed, de mégis összezavarsz. Amúgy is honnan szerezted?
 - A polcodon volt.
 - Az enyémen?
 - Azt hiszem ma nem vagy formában. Vagy várjunk csak. Azt sem tudtad, hogy van itthon nálad biblia? Szállj ki egy kicsit az agypalotádból és élj a valóságban.
 - Melletted ezt nem tudom megtenni, tudod odabent minden csendesebb.
 - Gondolom. - Forgattam meg a szemeimet. - Sok Sherlock veszekedik, hogy melyikük a lenyűgözőbb és okosabb.
 - Ezt meg sem hallottam. - Rázta le magát a detektív és újra álla alá kapta a hegedűt, hogy újra eljátssza a kedvenc dalomat, hogy aztán holnap újra és újra fel tudjon idegesíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése