2016. szeptember 21., szerda

Ébredés

Ígértem egy 2. fejezetet, mert az előző elnyerte nővérem tetszését :D (és még másokét is) Úgyhogy tessék:


Alexa:

 - Kávét... - Nyöszörögtem és alágyújtottam a víznek.
 - Nekem is csinálsz kérlek? - Nézett rám kómásan Gina.
 Csak bólogatásra futotta, de azért elővettem még egy bögrét. Már egy hét eltelt azóta, hogy a Winchesterek itt jártak nálunk. Gina azóta minden nap átjön és elég egy pillantás, hogy tudjuk, egyikünk se felejtette el. A józan eszem azt mondta, hogy ami történt, az egyenlő a lehetetlennel. Mit kerestek volna pont itt? Miért volt olyan könnyű minden? Viszont a másik részem, szeretett tündérmesében élni. Az igazság pedig, valahogy egyszerre tűnt abszurdnak és hihetőnek. Túl élénk volt az egész, és nem mellesleg Gina is emlékezett rá.
 - Gyerekeket akarok. - Jelentette ki nővérem, ezzel a szívbajt hozva rám.
 - Sosem akartál - világosítottam fel.
 - Mert azoknak nem Dean Kibaszott Winchester lett volna az apjuk. - Sóhajtott álmodozva.
 A víz közben felforrt, így ráöntöttem a kávéra. Minden nappal, mintha egyre fáradtabb lennék. Az egész "eset" egy gyönyörű, de zavaros álomnak tűnt.
 - Anyáék? - Kérdezte Gina hirtelen.
 - Elvitték kicsiket edzésre vasárnap... - Valami megmoccant a tudatom legmélyén. - Egy hete...
 - Egy hete? - Kapta fel a fejét nővérem.
 Lassan bólintottam. Valami nagyon nem volt rendben itt. Már csak rá kellett jönni, hogy micsoda.

Sam:

 A bunker hatalmas asztalánál ültünk. A térkép, amit épp a kezemben tartottam, a város elhagyatott épületeit jelölte.
 - Találtál valamit? - Nézett fel a laptopomból Dean.
 Nemlegesen ráztam a fejem, majd megakadt a szemem egy helyen.
 - Dean. - Mutattam a térképre. - Ez itt. Három kilométeres körzetben semmi nincs. Mégis az elmúlt években elég sok eltűnést jelentettek ezen a szakaszon.
 A mutatóujjam végig húztam a fekete vonalon, ami egy kerülőutat takart.
 - Indulás! - Pattant fel azonnal és a - bárány vérbe mártott - ezüst kést magához véve, kirontott az ajtón.
 Reggel hívott Bobby, hogy két vadász nem jelentkezett napok óta. A közelben voltak és megkért, nézzünk utána. Mint kiderült, ismertük az illetőket. Talán túlságosan is jól. Az eltűnéseknek néztek utána, de vagy nem jutottak semmire, vagy pont az ellenkezője. Ez volt a rosszabbik eset.
 - Lassíthatnál. - Szóltam Dean-re, mikor egy kanyart túlságosan élesen vett be.
 - Lassítani? Két társunk úgy néz ki, élet veszélybe került miattunk, mert nem voltunk hajlandóak segíteni nekik. Még is azt kéred, lassítsak? - Emelte meg a hangját és a kormányra csapott.
 Egy pillanatra felvillant előttem a lány barna szeme, ahogy könyörögve néz rám. Ott, abban a pillanatban úgy éreztem, hogy van fontosabb dolgunk is, mint levadászni egy dzsinnt. Tévedtem.

Gina:

 Úgy éreztem, mintha a szemhéjaimat a világ legerősebb pillanat ragasztójával kenték volna be. Csak úgy. Szórakozásból. Minden egyes porcikám sajgott. A kezeimet egyáltalán nem éreztem, és mikor végre sikerült felnyitni a szemem, azonnal rájöttem miért. A csuklómnál fogva, fel voltam kötözve egy gerendára. A nyakamból pedig, egy cső vezetett, egyenesen egy tasakba. Fáradt voltam nagyon, mintha napok óta nem aludtam volna. A lábaim épphogy elérték még a talajt. Ahogy kezdett tisztulni a látásom, végre felfogtam mi is történt. Nagyon lassan törtek fel az emlékek. Alexa rátalál egy cikkre. A városba jövünk körülnézni. Rájövünk mi áll a háttérben. Alexa - a szívem ki akart ugrani a helyéről. Hamarabb rájött és a hülyéje elindult egyedül megölni a dzsinn-t. Az a rohadék, már elkapta, mire ideértem.
 Ijedten próbáltam kivenni valamit a félhomályban. Akármit, bármit, ami arra utal, hogy ő is itt van és... Nem. A második pontba bele se mertem gondolni.
 - Húgi. - Mondtam, de a számat egy sivatagnak éreztem.
 Ekkor mocorgást vettem észre az egyik sarokban. Az idegeim pattanásig feszültek.
 - Nem látok semmit. - Morgott egy hang, mire a szívem kihagyott egy ütemet.
 - Winchester? - Köszörültem meg a torkom, de a hatalmas csendben, így is visszhangzott a név.
 Az árnyékok hirtelen megtorpantak, majd sebesebben indultak meg felém. A szívemről legördült egy nagy kő, mikor megláttam a két srácot.
 - Gina, jól vagy? - Lépett közelebb Dean és kiszabadított. - Alexa merre van?
 A padlóra zuhantam. Képtelen voltam megtartani a saját súlyomat.
 - Nem tudom.
 - Sam, keresd meg a kislányt! Én addig kiviszem Ginát. - Adta ki a parancsokat.
 Belekapaszkodtam a vállába, de minden lépésnél egyre többször botlottam meg. Dean hamar megunta és az ölébe kapott. Abban a pillanatban csak egyetlen dologra tudtam gondolni, amitől könnyek szöktek a szemembe. Csak Alexa legyen életben.

Sam:

 Mikor megláttam a felfüggesztett lányt, azonnal tudtam, hogy itt nagyobb baj van. Arca sápadt volt és a mellette lévő tasak, nagyon lassan akart telni. Túl sok vért vesztett.
 - Alexa - léptem közelebb és óvatosan levágtam a köteleit.
 A nyakából kihúztam a tűt és magamhoz szorítottam. Egyáltalán nem volt magánál, így ha nem tartom meg, összeesik. Egyik karommal átfogtam a derekát, míg a másikban a saját fegyveremet tartottam. A dzsinn még mindig a közelben garázdálkodik.
  Zajokat hallottam kintről, így megpróbáltam minél hamarabb kiérni. Viszont mire az autóhoz értem az eszméletlen testtel egy test felett veszekedő párost találtam.

Dean:

 Ki akartam nyitni az Impala ajtaját, mikor hátulról lökést éreztem. Gina a kocsi mellett ült a földön. Nem volt használható állapotban, és valahogy sejtettem, hogy nem Sam lökdös hülyéskedésből.
 - Vigyázz - suttogta Gina kimerülten.
 Hátrafordulva egy rondasággal találtam magam szembe. Ha akarta se tudta volna letagadni, hogy dzsinn. A tetoválások az egész testén, a kék fény a keze körül. Nem engedhettem, hogy megérintsen, mert akkor megint mehetek "Csodaországba". Lehet, hogy most még ott is maradnék, de nem tehettem meg Sammel, így egy gyors mozdulattal a földön ülőhöz vágtam a kocsi kulcsot.
 - Indíts! - Rivalltam rá.
 - Te megőrültél! Nem hagylak itt. - Kelt fel dülöngélve.
 Ez így nem lesz jó. Most egyszerre kellene figyelnem arra, hogy ne essen baja és hogy megöljem ezt a rohadékot. A kés ott volt a kezemben és az egyre közeledő lény felé suhintottam vele. Mintha észre sem vette volna, hogy egy gyilkos fegyvert szegezek neki. Egyre csak közeledett.
 - Ne bénázzál már! - Kiáltott rám a mögöttem álló és egy pillanatra azt hittem, kikapja a kezemből a kést.
 Szerencsére nem így történt, mert a lény ezt a pillanatot választotta, hogy nekiiramodjon. Nagyon kezdő lehetett, mert szinte alig kellett megmozdulnom, már bele is dőlt a fegyverbe. A szeméből szó szerint kihunyt a fény, a teste hatalmas puffanással ért földet. A szokásos "ezt megint jól csináltad Dean" helyett, egy másik mondat készült feltörni belőlem.
 - Miért nem csináltad azt, amit mondtam? Mi történt volna, ha rád támad és nem tudlak megvédeni? - Szidtam le a vörös lányt és értetlenül álltam a dolog előtt. A nők mindig azt csinálták, amit mondok. Ő miért nem?
 Az arcára meglepettség és düh egyvelege költözött, de mielőtt megszólalhatott volna, megjelent Sam. Karjában egy félholt lánnyal.
 - Húgi. - Lépett az érkezőhöz Gina.
 Megfogta testvére kezét és halkan szólongatni kezdte.
 - Azonnal el kell vinni a bunkerba. Rengeteg vért vesztett. - Vázolta a helyzetet Sammy.
 - Nem kórházba kéne vinni? - Nyitottam ki közben az Impala hátsó ajtóját, hogy befektessük a lányt.
 - A bunkerban van "kórházi" részleg is. Minden van ott, ami kell.
 Néma pillantásokat váltottunk. Nem késlekedhettünk egy percet sem, hiszen a fiatal Martens élete volt a tét.

Gina:

 - Poison-nal a közelben parkoltam. Vele mi lesz? - Néztem a srácokra, akik épp be akartak ültetni Alexa mellé.
 - Poison? - Fordultak felém mindketten.
 - A kocsim.
 - A kocsid? - Szólaltak meg ismét egyszerre.
 - Most mindent ismételni fogtok? - Csattantam fel. - Igen Poison, a 123-as Mercedes-em.
 A fiúk egy pillantással elintézték a további beszélgetést.
 - Akkor én viszem Lexy-t az Impalával azonnal.
 Dean nem vitatkozott, hanem azonnal a slusszkulcsokért nyúlt. Átadta öccsének. Vitatkozni akartam, hogy nem hagyom egyedül a húgom, de sietni kellett. Hagytam, hadd tegyék a dolgukat. Hosszan néztem a távolodó jármű után.
 Csak Dean keze a vállamon hozott vissza a jelenbe. Egy szó nélkül elindultam a hely felé, ahol hagytam az én kincsemet. Pontosan ugyan ott állt a zöld szépség, ahol hagytam. Dean elismerően füttyentett.
 - Ez nem semmi. - Járta körbe, mire nekem egy apró, szerény mosoly szaladt az arcomra.
 Hát mit ne mondjak, egy negyven éves kocsihoz képest, egész jól tartja magát.
 - A kulcsok? - Nézett rám kérdőn a vadász.
 - Szó sincs róla, hogy te vezesd.
 - Nem vagy elég jó állapotban hozzá.
 - Senki nem ülhet a kormányhoz, rajtam kívül.
 - Nem tudod az irányt.
 Kinyitottam a számat, majd becsuktam. Fenébe, igaza van. Mérgesen vágtam hozzá a kulcsokat és amint kinyitotta az ajtókat, bevágódtam az anyós ülésre.
 - Ne félj kicsikém, anya vigyáz rád - suttogtam a kaszninak.
 Ahogy elindult a motor egyre inkább éreztem magamon eluralkodni a fáradtságot. Nagyjából biztonságban voltunk. Végre aludhattam egy jót.

Alexa:

  Körbejártam a ház minden egyes kis zugát. Pontosan olyan volt, mint a valóságban.
 - Gina. - Fordultam meg, de már nem volt az előző helyén. Szemben állt velem és szomorúan nézett a szemembe.
 - Ő nincs itt.
 Mi történt? Ez az egyetlen kérdés cikázott végig az agyamban. Nem emlékszem semmire, csak, hogy felkelek vasárnap, meglátogatnak a Winchesterek, majd ismét vasárnap van. Nem lehet egymás után két vasárnap! Úgy éreztem, a fejem fel fog robbanni.
 - Miért nem emlékszem?
 - Ez nem a valóság. Nagyon okosan rájöttél. - Lépett közelebb.
 - A tökéletes élet csak rád vár. - Jelent meg hirtelen Sam és én nekem  akkor feltörtek az emlékek.
 Felkerestük őket a nővéremmel, mert egy dzsinn a közelben vadászott. Kellett a segítségük, de ők leráztak minket.
 - Azt hitted elég erős vagy, hogy legyőzd egyedül. - Sétált mellém anya a semmiből.
 - Én.. - Nem tudtam mit mondani rá.
 - Itt maradhatsz és megint itt leszünk mi is. - Jött a nagyobbik öcsém kézen fogva a kisebbikkel.
 A szemeim könnybe lábadtak. Úgy szerettem volna megölelni őket. Olyan nagyon hiányoztak.
 - Csak akarnod kell és akkor nem kelsz fel. Nem lesz több szenvedés. Nem lesz több vadászat. Csak a családod. Bármi, amit kívánsz. - Mosolygott lágyan nem-Gina.
 Annyira, de annyira akartam.

Sam:

 - Nem, nem, nem, nem! - Löktem be a vállammal a bunker ajtaját, miközben Lexy a karomban aludt.
 Azonnal a gyengélkedő felé vettem az irány, ahol végig fektettem az egyik ágyon. A légzése lassult, szinte már alig vett levegőt.
 - Nem halhatsz meg! - Szóltam rá dühösen. - Castiel!
 A hangom visszhangzott az üres termekben.
 - Castiel kérlek! Szükségem van rád. - Emeltem fel a fejem.
 - Sam?
 Az angyal pontosan előttem jelent meg.
 - Miben se.. - Nem fejezte be a mondatot, hanem a lányhoz lépett és a homlokára tette két ujját.
 A bőre azonnal kipirosodott, az arca máris nem tűnt olyan beesettnek. A horzsolások és a lila foltok eltűntek a testéről. Lélegzet visszafolytva vártam, hogy mikor nyitja fel a szemeit. A pillanat egyre jobban húzódott.
 - Miért nem kel fel? - Néztem az angyalra.
 Cas összeráncolt szemöldökkel guggolt le az ágy mellé és úgy kezdte szuggerálni a rajta fekvőt, mintha akkor hamarabb felkelne.
 - Miért nem kel fel? - Kérdeztem kétségbe esve.
 - Nem tudom. Megnézem.
 Ismét a homlokához érintette az ujjait, én pedig vártam az ítéletet. Hosszú percekig némán figyeltem Cast. Az arcáról semmit nem lehetett leolvasni. Aztán egyszer csak hátrébb lökődött, mintha egy falnak ütközött volna.
 - Mi történt?
 Cas levegőért kapott, majd szomorúan rám szegezte kék szemeit.
 - Nem akar felkelni.
 - Hogy micsoda?
 Cas megkerülte az ágyat és közelebb lépett hozzám.
 - Egy dzsinn behatolt a tudatába. A dzsinnek a félelemből táplálkoznak. Úgy néz ki Alexa nagyon is fél valamitől, ugyanis a lény naponta többször is táplálkozott belőle.
 Felszisszentem a gondolatra, hogy min mentek keresztül miattunk.
 - A dzsinn felajánlott neki egy világot, amiben boldogan élhet.
 - Hiszen megöltük. - Szóltam egyre elkeseredettebben.
 - Amíg ő nem akar felkelni, addig nem is fog. Elfogadta az ajánlatot.
 A szavak belém fagytak. Az ágyon, békésen alvó, lány felé néztem. Miért akarna ottmaradni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése