2020. december 16., szerda

Smoothie

Jennek :D Ez igazán nyögve nyelősen ment, nem a legjobbam, sooo.... Sorry? XD

Élvezettel néztem a mellettem ülő arcát, amiről tisztán le lehetett olvasni az undort.
 - Mi a fenét szeretsz te abban a turmixolt löttyben? - Kritizálta a smoothiemat, úgy, hogy ő éppen egy élénk zöld pohárból, valami Hulk nevezetű italt kortyolgatott.
 Az ég szerelmére, még napernyőt is kapott hozzá!
 - Ne szólj bele, hogy mit iszom. - Morogtam és vártam, hogy végre visszaérjenek a többiek. - Előbb kóstold meg és utána alkoss róla véleményt.
 - Ez felhívás volt? - Hajolt közelebb és félretolta egy fekete tincsemet.
 - Vedd, aminek akarod. - Motyogtam már már az ajkaiba.
 Egy apró csók volt az egész, nem több. Kissé hátrébb húzódott.
 - Ez a smoothie szörnyű. - Fintorgott.
 Megforgattam a szemeim.
 - Jól van, te is tudod hogyan rontsd el a romantikus másodperceket. - Nevettem fel és próbáltam leplezni, hogy nem haragszom.
 - Mi, ez most romantikus volt? Még jó, hogy megtörtem a pillanatot.
 - Idióta vagy.
 - Én is téged.
 Nem tudtuk folytatni a kis szó csatánkat, mert megjelentek a többiek. Mégis, tudtam, hogy Loki nem fogja ennyiben hagyni, míg kis nem mondom a szót, amit azóta éreztem, hogy először találkoztam vele. "Szeretlek"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése