2017. szeptember 16., szombat

A fényképek esete

Pepii! Tessék, neked még egy halálcukiság.


- Miért nem dobod ki? - Vonta fel Lexy a szemöldökét kérdőn, miközben apró mozdulatokkal fésülte Sam haját. A fiatalabb Winchester, laptoppal az ölében tűrte barátnője legújabb mániáját. Mióta határokat szabott a lánynak, azóta a rózsaszín bolyhos hajgumik és hajcsatok hanyagolva lettek. 
- Mert szuper készülék, de marhára nem bírom beállítani! - Szorongattam a vadi új fényképezőmet, amin egyenlőre sötétség és homály honolt. 
- Add ide. - Sóhajtott fel Sam és elkezdte babrálni. - Így már jó lesz. A fókusz és az élesség tökéletes, a többit ezzel - mutatta - tudod módosítani. 
A gép visszakerült hozzám, végre teljesen használható állapotban. Elkezdtem kattintgatni. Először a turbékoló párosról készítettem pár felejthetetlen fotót. Utána körbe jártam a bunkert és megörökítettem miközben Gina és Dean talpig olajosan szervizelik az Impalát. Később egy kérdés ütött szöget a fejembe.
- Szerintetek az angyalok látszódnak a fotókon? - Robbantam be a nappaliba. 
- Már készítettünk, szóval igen. Cas rajta volt. - Magyarázta Sam. 
- Majd azért megpróbálom én is. - Alig jelentettem ki a tervemet, már is szárnysuhogásra lettem figyelmes. 
- Sziasztok. - Mosolygott az emlegetett szamár jó kedvűen. 
- Veled mi történt? - Vonta fel Alexa a szemöldökét. 
- Igazából mióta Pepi belépett az életembe, azóta ilyen furcsa reakciókat él át a testem. - Váltott komolyra, én viszont olvadásnak indultam a kedves szavaktól. 
- Cas! - Libbentem mellé. Elkezdtem leszerelni róla a nyakkendőt, majd picit áttúrtam a haját. - Csinálsz velem közös képet? - Pislogtam felé kérlelve.
- Nem tudom hogyan is kell azt csinálni. - Vont vállat, tudva, hogy úgy sincs más választása.
- Megmutatom. - A válla alá bújtam, hogy átölelhessen, eltartva magamtól a kamerát, nyomtam egy szelfit. Először fel se tűnt, csak miután este végig pörgettem a művemet, hogy Cas csücsörítős fejénél édesebbet még nem láttam. Aztán megakadt a szemem egy aprócska fényponton... egészen a feje felett. Egy glória. Innentől kezdve le sem tagadhatta volna: Ő volt az én angyalom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése