2017. március 22., szerda

Gift

Megkésve, de még pont belefér. Boldog névnapot Lexy-nek!
Tessék, egy új agy-szösz, élvezd *-*

Gift

Hol lehet a telefonom? Az előbb még a kezemben volt. Hoppá, meg is van. - Szedtem fel a fűben elrejtőzött tárgyat. Egy pillanatra mini-infarktust kaptam, hogy nem találom meg. Mihez kezdtem volna az elkövetkezendő két tesi órán nélküle? Szerencsére teljes éves felmentésem volt, így a testnevelés órák nekem egyenlőek voltak lyukassal. Épp felnéztem a facebookom-ra, Nővéremtől érkezett egy üzenet, hogy estére kapok egy meglepés fanfiction-t.  Izgalom fogott el ennek hallatára. Alig vártam a következő vicces történetet Jared Padalecki vagy Sam Winchester főszereplésével.

Otthon minden házimunkát elvégeztem, amit anyáék rám szabtam ki arra a napra. Után egy rakás névnapra kapott édességgel vonultam a szobámba és hatalmas vigyorral a képemen bekapcsoltam a gépem. Réka már írt, hogy fenn van az "ajándékom", de kényelmesen szerettem volna elolvasni.

Megnyitottam a "Tíz dekagramm fantáziát" és azonnal szembetűnt egy új fanfic. Ülőhelyzetben pattogva tekertem lejjebb a kurzort.

~°~°~°~

- Gyere át! Fél négytől otthon vagyok. - Parancsolt rám Gina telefonhívás közben. 
- Nincs kedvem. Pihenni akarok ma és tanulnom kell, mert holnap töri doga. - Nyafogtam. Egyáltalán nem volt kedvem sétálgatni és fenn unatkozni nála. Anyáék pedig meg is ölnének, ha nem tartózkodnék otthon a névnapomon. Furcsa mód otthon viszont, ahogy ledobtam a táskámat zavartak át nővéremhez. 
- Nem azért készült egész nap, hogy ne menj! - Szólt rám anya. Igazán érdekesnek találtam a reakciót, de vállat vonva neki álltam felöltözni.
- Csinos legyél. - Huppant le kisebbik öcsém az ágyam szélére fülig érő szájjal. 
- Minek? - Forgattam a szemem. - Csak egy utcával odébb megyek, nem bálba. 

Mikor elkészültem és odébb noszogattam a bejáratnál trónoló kutyát, neki indultam. Imádtam, hogy márciusban már sütött a nap és egy pulcsin kívül nem kellett mást hordani. A kapuban szokás szerint tárcsáztam a számot, amit kinyomott. Fél pillanat múlva már jött is kinyitni a kaput.
- Boldog névnapot! - Ölelgetett meg. Nagyon ki volt csípve. 
- Te figyelj már... miért van rajtad ilyen flitteres cucc? - Pislogtam rá kikerekedett szemekkel. 
- Gyere, meglátod. - Húzott maga után. Kinyitotta az ajtót és kipirosodott arccal lépett be elsőként a lakásba. Gyűlöltem a rengeteg lépcsőt, ami hozzá vezetett. 
A konyhában semmi furcsa nem volt. Egyetlen dolgot kivéve. A pultot Réka támasztotta, kezében egy pohár valamivel. Szemei csillogásából azonnal láttam, hogy nem üdítőt iszik. A kanapé felé pillantva pedig ismerős alakok ücsörögtek sörök társaságában. 
- Boldog névnapot Lex. - Emelte rám Jensen Ackles az üveget. Mellett Misha Collins szintén így tett. Értem.... Abban a percben lefagyott a rendszer. Még vagy ötször oda kellett néznem, mire felfogtam. 
- JENSEN ACKLES!!!! - Toporzékoltam sokkot kapva. - MISHA!!! - Öleltem meg szegényt, aki hirtelen nem is tudta, hogy kellene reagálnia. - Ez hihetetlen! - Ültem le, mert már nem éreztem a lábaimat. 
- Azért elég király, mi? - Lökött odébb Réka, hogy ő is elférjen. 
- Hogyan? - Intéztem a kérdést mindenkinek. Amire nem számítottam az Juni hangja volt az ajtóból. 
- Kicsit összedugtuk a fejünket a csajokkal és addig ostromoltuk őket twitteren, amíg szabaddá nem tették mai napot. 
- TE MIT KERESEL ITT? - Öleltem meg hatalmas sunggal, amit mi csak #attackhug-nak neveztünk. 
- Fél órája ért ide. - Lépett ki a fürdőből Jared Padalecki. Nyakát behúzva kerülte ki az ajtófélfát. Először benn ragadt a levegő a tüdőmben, másodszor teljesen lenyeltem a hangszálaimat. Végül Rékához odahajolva suttogtam a fülébe:
- Te is azt látod amit én? 
- Igen. - Suttogta vissza komoly képpel, mire mindenki felnevetett.
- Hoztunk ajándékot is Alexa. - Húzta ki Jared a széket és előszedett pár szatyrot az asztal alól. Ahogy a kezembe nyomta, nem tudtam levenni a szemem hatalmas tenyeréről. 
- Meg foghatom a hajad? - Böktem ki végül az egyetlen értelmes mondatot. NEM HISZEM EL, HOGY EZ CSÚSZOTT KI A SZÁMON!! Elmebeteg állat... 
- Az ajándékbontás után. - Nevetett aranyosan, amitől a srácok cikizős üzemmódba váltottak. Misha és Réka még egy kört töltöttek. Nem vagyok nagy alkoholizáló, de most én is úgy éreztem, hogy valami erős kell, különben nem bírom ki a napot. 
A szatyrokban mindenféle fancucc volt. Pólók, bögrék, dedikált plakát és a kedvencem: egy Impala másolat. Gina somolyogva figyelte a reakciómat. 
- Tőlem ezt kapod. - Nyomott a kezembe egy csokit. Könnyes szemekkel öleltem meg. Hihetetlen volt az egész. 
- Na megsimogatod a szuper-naturális hajamat? - Rázta Jared a fejét össze-vissza. Nevetve tapintottam meg a mindennél puhább tincseket. 
Az este jó hangulatban telt, aztán egyik pillanatról a másikra elaludtam. 

~°~°~°~

Az ágyamban ébredtem, félig a laptopon fekve. Olyan csodálatosat álmodtam! Mindenki benne volt. Ezt el kell meséljem mindenkinek a csoportban. - Döntöttem el azonnal és eltüntettem a gépemen kőröző Windows jelet. Lányok olyat álmodtam! Nem fogjátok elhinni! Benne voltatok és.... Arra gondoltam, hogy meg kell írjam az oldalra történetként! -sipákoltam írásban. Aztán egyik pillanatról a másikra megállt a kezem a gépelésben. Oldalra pillantva több szatyornyi VALAMI feküdt a földön. Halálra vált arccal nyúltam a fekete anyagért. Az elején hatalmas betűkkel állt, hogy "Always keep fighting". A póló kiesett a kezemből és egyszerűen össze voltam zavarodva. Nem tudtam mi a valóság és mi a képzelet. Nem is számított már. Mosolyogva visszadőltem a párnák és a szarvasos plüsseim közé. Ez a világ legkirályabb álom-nemálom névnapja! 




2 megjegyzés: