2015. október 2., péntek

OFF - "Kritika"

„- Ha szembesülnék azzal, amit a mennyben tettem, félek, megölném magamat.”

  Kezdjük ott, hogy egy szép napon a merengőn merengtem és a "slash, fluff"-okra kerestem rá. Végül kilyukadtam egy blogon és szegény írót azóta se hagyom élni. Most már bevallhatom neked Nienor, hogy én még csak a 2. éved 6. részénél tartok... Igen és olvaslak és a blogod visz egyre előrébb, hogy nézzem tovább. Mert lenne más elfoglaltságom is, pl befejeznem a másik kétezer sorozatot, amibe belekezdtem. Sajnos gyorsan elveszik az érdeklődésem egy sorozat iránt. (lásd.: Sons of Anarchy). Viszont ami fontosabb, hogy megígértem neked egy "Best of" listát, ami a Rövidek közül tartalmazza a 10 kedvencemet. Oltári nehéz volt választani. Az összes nagyon tetszett és imádtam a sorokat bújni. Nem is húzom tovább, bocsi, ha kicsit rövid lesz, mindhez írok minimum egy szót, amiért a kedvencem lett. Kezdődjék:

BEST OF

1. Angel's Kiss ~ Ez volt az a fic, ami a blogodra vezetett, így ezt nem szerettem volna kihagyni a felsorolásból és Jé! Milyen meglepő, hogy az első helyre került.
2. Cosmopolitan ~ Nem tudom, hogy pontosan hányszor olvastam el az első óta, de nem is érdekel. Nagyon szerettem a hármasukat. *-*
3. Sex on the "Bitch" ~ Gabe... Istenem. Még csak nem is ismerem, de már nagyon bírom az elvetemülten perverz fejét. (igen, tudom, nem biztos, hogy a sorozatban is ilyen, de itt nagyon szerettem)
4. Purple Passion ~ Szituáció: Kezeim az arcomon és pattogok, mint egy három éves kenguru. Még több ilyen kell!
5. The Black Heart 2. ~ A papírkámra, amin vezettem a listát, csak annyit írtam, hogy "Visszaszámlálás". Annyira kegyetlen voltál ott a szívemmel, hogy azt már tanítani kéne.
6. Black Devil Martini ~ Ez volt az első olyan, amin elsírtam magam. Nem is Cas miatt (őt csak megkönnyeztem), hanem Dean, miután összeesik a konyhában. Az, ahogy a bűntudat elemi erővel tör a felszínre, annyira valós érzés. Imádtam.
7. Mount Gay Rum ~ In. Medias. Res. Igen, ez pontosan az volt. XD Ahogyan kezdődött már nem bírtam lerakni. Majd folytatódott és az már biztos, hogy valami ragasztót juttatsz át minden olvasódhoz (vagy csak engem tisztelsz meg vele?) és letapasztod őket az irományaid elé.
8. The Black Heart 1. ~ Igen, ezen is sírtam. Nagyon szeretem kínozni a lelkemet a szomorú, angstos ficekkel. Tetszett, hogy nem boldog a befejezés. Sad End párti vagyok, de ezt már mondtam. ^_^
9. Ambrosia ~ Aww... Ahogy Dean mindig érzi a jelenlétét, még akkor is, mikor mással van. Annyira jól megírtad. És mikor Cas megjelent a valójában és *spoiler* bekapcsolódott a játékba *spoiler vége*, akkor nem csak Dean, de esküszöm, hogy én is megugrottam egy pillanatra.
10. Afraid to Love ~ Az utolsó, amit most fejeztem be és rögtön neki is álltam ennek a "kritikának", ami nagyon nem kritizál semmit. Szerettem, hogy az érzelmekre mentél rá és nem a "kommunikációra". Dean karaktere tökéletes volt. 

Szóval. Remélem Nem baj, hogy nem kommentben írtam. :) Jah igen. Akárhányszor leraktam a telefonomat, hogy vége van egy fejezetnek, akkor valahogy így nézhettem ki:


Ui.: Abszint folytatást követelek ><

Uui.: Kedvenc Destiel képem ;w;

4 megjegyzés:

  1. Úristen, Lexy, nem térek magamhoz :) Én... Wow :) Először csak pislogtam, hogy miként lehet a novellákból 10-es listát összedobni, mert mondom nincs is annyi, meg "ugyan, annyira nem lettek ütősek", de aztán rájöttem, hogy már egy híján 20 van az oldalon. Durva :D És te minddel végeztél, ami nem tudom, hogy hány oldal lehet pontosan, mert az én "Rövidek" doksim hiába 400 oldal felett jár, vannak benne már megírt, de még fel nem töltött körök. És te jó ég, nem is hittem volna, hogy tényleg kapok tőled listát, és hogy ilyen részletes és... Wow, nem térek magamhoz :) Annyira jó volt látni és olvasni, hogy mit és miként soroltál. :) És hogy mi miért tetszett.
    És még valami. MÉG CSAK A MÁSODIK ÉVADBAN JÁRSZ???? Úristen, és Destielt olvasol, Destiel shipper vagy és ennyi spoilert lelőttél magadnak és... Te jó ég, én tényleg nem térek magamhoz :) Azta... És... Nem, nem jutok szóhoz, ne haragudj, nem megy, kinyírtál, megöltél, de a jó értelemben :) Wow, ezek után tűkön ülve várom, hogy mi lesz, ha esetleg beleolvasol a regényekbe. Vagy azokkal vársz, míg beéred a sorit? :)
    Abszint 4. :) Már a vége felé járok, ami tekintve, hogy milyen sokáig nem haladtam vele, most nagy szó. Szóval remélem, hogy hamarosan újra elkap vele az ihlet és megírom a befejező kör végét is :) Az első körsorozatom volt, szerettem belevágni, új és izgalmas volt, szóval semmiképp sem akarom elhagyni a befejező részét :) És köszönöm, hogy rágod érte a fülem, néha az is jó és kell :)

    És nagyon köszönöm ezt a csodálatos kritikát :) Azt hiszem, hogy ezt memorizálni fogom, sok mindenben adtál vele most segítséget és mankót nekem :) Ó, és ne aggódj, nagyon is "hagysz élni", sőt az ilyen "zaklatás" bármikor jöhet, csak jót teszel vele nekem :) Ó, és asszem magatoknak is, mármint most óriási löketet adtál nekem írás terén :) De előbb asszem alszok egyet, hajnali 4 van, és kivételesen én is SPN-t néztem :) De hát kell az ihlet és szeretem ezt a sorit. Bár erre asszem már te is rájöttél :)

    Millió ölelés, köszönet és puszi mindenért :) Ebben a katasztrófális szeptemberben nem is tudod, hogy mennyi erőt és kitartást adtál nekem és mosolyt tudtál csempészni az arcomra :)

    Ui: remélem, hogy azért az SPN sokkal jobban az ujja köré csavar majd téged, mint más sorozatok, és hamarosan azt fogom hallani tőled, hogy beértél minket a 11. évadban :D :) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, hogy segítehettem, és újabb löketet adtam az íráshoz. ^_^ Lassan, de biztosan haladok már a második évaddal, viszont a regényeket, addig tényleg nem olvasom el. Én bízok abban, hogy ha majd ott tartok, ahol a ficek játszódnak, akkor majd felkiáltok, hogy "Jé! Ezt már ismerem, és jó vége lett!" :D Amúgy, ha több időm lett volna, akkor napi szinten 5-6 nivellát is befalok. Kicsit telhetetlen vagyok, meg mohó, de ez így jó. A motivációm ahhoz, hogy tovább nézzem, a regényeid lesznek. ^^ Bárcsak lenne "Sorozat néző" óra az iskolánkban. *álmodozva felsóhajt* az tényleg jó lenne, mert tudnék normálisan haladni a részekkel. :) Amint befejezem az összes évadot (vagy eljutok a 8-ig) ismét felbukkanok a blogodon és akkor nincs visszaút. :D Le se tudsz majd lőni.
      Ui.:
      Még egyszer nagyon örülök, hogy feldobtalak és segíthettem.

      Törlés
    2. Oh, hát akkor húzz bele, nehogy előbb befejezzem a regényeket, mint te a sorit :D csak viccelek :)
      Na de azért remélem, hogy élvezed magát a sorit is és nem csak miattam fogod "végigszenvedni" a részeket. Na meg, hogy megtalálod és meglátod benne azt a szépséget, amik miatt oly sokan beleszerettünk, nem csak Destielbe, hanem úgy az egészbe :) Hisz valahogy el kellett jutni a 4. évadig is :)
      Akkor remélem, hogy mielőbb újra találkozunk és jó szórakozást kívánok neked a sorihoz és még egyszer mindent köszönök :)

      Törlés
    3. A történet is magával ragad, attól nem kell félni :)

      Törlés